Dobrym marketerem nie da się zostać czytając jedynie poradniki. Niemniej jednak wiedzę trzeba skądś czerpać, a następnie wyciągać wnioski, wdrażać, weryfikować i gromadzić doświadczenie.
Jeśli chodzi o pozycje książkowe, to polecam czytać te, które się nie dezaktualizują zbyt szybko. Są to książki o budowaniu strategii, o psychologii, o rzeczach stosunkowo trwałych. Jeśli chodzi o wiedzę dotyczącą konkretnych narzędzi, to lepiej skupić się na źródłach internetowych i zagranicznych. Dlatego też powstaje ta lista blogów, serwisów informacyjnych i platform, z których warto czerpać bieżące informacje.
- TechCrunch.com - technologie, marketing, start-upy
- SteamFeed.com - marketing, media społecznościowe i nowe technologie
- Mashable.com - o biznesie w sieci, nowych technologiach i marketingu
- AdAge.com - serwis poświęcony reklamie i marketingowi
- MarketingProfs.com - marketing, strategia, sprzedaż
- TheMarketingSite.com - marketing, media społecznościowe, reklama
- MarketingSherpa.com - zbiór badań, case study, statystyk dla marketerów
Spośród polskich źródeł wiedzy o marketingu warto skorzystać z listy najciekawszych blogów o marketingu internetowych i SEO.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz