Anglojęzyczne blogi o marketingu internetowym

Tworzenie tej strony absolutnie nie jest moim głównym zajęciem. Dlatego też nie wygląda jakoś fenomenalnie. Stawiam za to na merytoryczne treści i dzielenie się wiedzą. Może to Wam na jakiś czas wystarczy.

Skąd czerpać wiedzę?

Zdradzę Wam pewien sekret. To z pewnością nie jest najlepszy blog o content marketingu i prowadzeniu blogów firmowych. I nie jest jedyny. W tej tematyce zawsze warto spoglądać na blogi zagraniczne. Nie jestem amerykanofilem, lecz fakty są takie, że Amerykanie posiadają większe doświadczenie i większe budżety, a co za tym idzie, większą wiedzę w tym zakresie.

Anglojęzyczne strony o prowadzeniu blogów i content marketingu

Moz.com - to bardzo dobry przykład strony, która realizuje świetną strategię contentową. Moz to dostawca oprogramowania do analityki internetowej, SEO, koordynacji działań w mediach społecznościowych. Jednocześnie Moz współpracuje ze specjalistami i redaktorami, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą. Na temat marketingu treści i prowadzenia blogów poczytacie między innymi tutaj: http://moz.com/blog/category/content-and-blogging

MarketingLand.com - bardzo obszerny serwis wiedzowy poświęcony szeroko rozumianemu marketingowi. Warto zaglądać też na powiązany z nim SearchEngineLand.com, który koncentruje się na marketingu w wyszukiwarkach. Jeśli szukacie wskazówek dotyczących content marketingu, to zajrzyjcie tu: http://marketingland.com/library/channel/content-marketing

AllBloggingTips.com - sama nazwa serwisu nie pozostawia żadnych wątpliwości. Znajdziecie tu mnóstwo porad na temat prowadzenia blogów, dostępnych narzędzi, sposobów na pozyskanie większego ruchu, czy strategii tworzenia wartościowych treści. Każdy początkujący redaktor bloga firmowego powinien zapoznać się z tą listą tematów: http://allbloggingtips.com/blogging-tips/

Ponadto kilka ciekawych linków i porad znajdziecie też tutaj: takaoto.pro/content-marketing/

Póki co - tyle. Wiedzy na powyższych serwisach jest mnóstwo, więc nie ma sensu w tej chwili zasypywać Was kolejnymi linkami. Sam często czerpię wiedzę z tych stron, więc jeśli wolicie czytać po polsku w bardziej przystępnej formie, to zapraszam do subskrypcji bloga (linki do kanałów RSS znajdziecie w prawej kolumnie).

15 komentarzy:

  1. Osobiście uważam, że również reklama w internecie jest dość dobrym sposobem aby pozyskiwać kolejnych klientów. Jednak zanim zaczniemy to robić to warto zadbać o właściwą optymalizację witryny www. Czytałam o tym na https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Optymalizacja-SEO-to-najwazniejszy-klucz-do-sukcesu-naszej-strony-internetowej oraz myślę, że warto jest pochylić się przede wszystkim na takich kwestiach. Oczywiście wiadomo, iż sama optymalizacja jest bardzo istotnym punktem w SEO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając blogi o marketingu internetowym bez wątpienia można wynieść z nich sporo. Jeśli jednak zależy nam na natychmiastowym efekcie, promocję swojej firmy powinniśmy powierzyć profesjonalistom. Ci: https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/ się do nich zaliczają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na kilka takich blogów i jestem zaskoczona, że tyle ciekawych informacji można z nich wynieść. Jednak w naszym kraju wiele osób nie ma takiej świadomości, jeśli chodzi o używanie sieci, wyszukiwarek i ich możliwości i korzystamy z agencji reklamowych. Dla mnie jedną z lepszych jest https://tearsofjoy.pl/content-marketing/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. A znacie może jakieś zagraniczne portale, które fachowo omawiają taką tematykę jak np. audyt UX?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam kiedyś na stronie firmy http://adnext.pl/onas/content-marketing/ o content marketingu i postanowiłam, że może być to dla mojej firmy najlepsze rozwiązanie, jeśli chodzi o reklamę. Polecali też takie rozwiązania znajomi, którzy prowadzą biznesy, więc to dla mnie dobra rekomendacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko content marketing jest ważny, również trzeba mieć dobrze wykonaną stronę internetową pod kątem pozycjonowania i tym bardzo fachowo zajmują się specjaliści z https://seomamut.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pozycjonowanie stron powinno moim zdaniem leżeć u podstaw każdej kampanii reklamowej w internecie. Odkąd korzystam z takich usług https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www/ zauważyłem u siebie większy ruch na stronie oraz wzrost zainteresowania ofertą. Pozycjonowanie to wg mnie bardzo skuteczna metoda pozyskania klienta w internecie, która daje długotrwałe i wymierne efekty.

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musicie zapamiętać sobie, że można się też reklamować np. w taki sposób, jak skorzystanie z usług firmy https://push-ad.com/blog/category/baza-wiedzy/ która wysyła powiadomienia do osób, które odwiedziły stronę, ale nie dokończyły jeszcze zakupów. Dodatkowo jest też możliwość ustawiania wiadomości do konkretnych odbiorców i wtedy mozna zainteresowanym osobom wysyłać kody zniżkowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odwiedzam je regularnie! Obecnie, jestem w trakcie przygotowywania strategii marketingowej swojej firmy i zastanawiam się nad wdrożeniem w nią social event marketingu, o którym przeczytałem tutaj: https://tearsofjoy.pl/social-event-marketing - czy myślicie, że to dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń